Het verhogen van uw respons

Direct-mail

Als commerciële organisatie weten wij als geen ander wat de impact van direct mail kan zijn. We hebben de afgelopen jaren verschuivingen gezien van geprinte media naar digitale media. Nu zien we weer een verschuivende trend in een combinatie van beide media. Ongepersonaliseerde eenheidsworst in direct mail is volstrekt nutteloos. Echter gepersonaliseerde DM acties in combinatie met variabele dataprinting heeft echt zin!

De envelop

De kracht van de envelop is dat de direct mail opengemaakt dient te worden. De kosten van direct mail bestaan meestal uit de volgende onderdelen:

  • design
  • printen
  • adressen
  • database
  • verwerking
  • enveloppen
directmail

Het mag duidelijk zijn dat de envelop een klein onderdeel is van de kosten en vaak een onderbelicht punt is. Echter wanneer de envelop de aandacht trekt, waardoor de ontvanger de envelop in ieder geval opent, zal de respons tot wel drie keer hoger kunnen uitkomen. De kwaliteit van de mailing is belangrijk en dan ook niet in de laatste plaats de envelop.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

  • Aanleveren van adresbestanden voor uw direct mail
  • Database services
  • (Variabele data)printing van brochures, brieven en labels
  • Verpakkingsdesign en engineering
  • Vouwen, insteken, couverteren van direct mail en catalogus in (speciale) enveloppen
  • Aanleveren aan postverzenders (PostNL & Sandd) in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
  • Opvolgen van direct mail en/of respons
  • Scherpe verzendtarieven

Meer informatie?

Meer informatie? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en advies. Wij staan u graag te woord: 0320 - 277 900 of vul ons contactformulier in.